27 juli 2015

GOTLAND PT. TWO ♡

2015

 
 
Mycket kan hända på några dagar:

-"Röran" tog hand om oss en heldag, hämtade upp oss i sin van och visade oss södra Gotland.
-Vi åkte och lunchade vid sydligaste spetsen, Smygehuk.
-Vi såg hennes sommarställe och vi besökte "Så mycket bättre"-huset. Så kul att se det i verkligheten. 
-Samma dag skulle jag boka biljetter till Kallis. Då blir jag påkörd istället, en historia i sig. 
-Så kommande dagar tog Röran hand om mig medans brudarna var på Kallis. Jag drack bubbel i trädgården istället med ömmande kropp. 
-Sista kvällen orkade jag ändå ta mig samman och kände att kroppen orkade. 
-Vi drack drinkar på ett superbra ställe innan vi gick ut, jag mest sitandes. Men jag hade, trots omständigheterna, en riktig kul och spännande sista kväll. 
 
Lunch vid Smygehuk
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress